سه شنبه ۱۴ شهریور ۰۲ | ۰۰:۵۸ ۲۴ بازديد
هدیه تبلیغاتی یا محصول تبلیغاتی، یک آیتم کوچک است که به عنوان یک هدیه به مشتریان یا جامعه هدف ارائه میشود. هدف اصلی از ارائه هدیه تبلیغاتی، ترویج یک برند، محصول یا خدمات و جذب مشتریان جدید است.
هدایای تبلیغاتی میتوانند شامل موارد زیر باشند:
لوازم التحریر: مانند قلم، دفتر یادداشت، مداد، نوشت افزار و...
لوازم خانگی: مانندیوان، فلاسک، سرامیک، ساعت دیواری و...
لوازم پوشاک: مانند تیشرت، کاپشن، کلاه، کیف و...
لوازم الکترونیکی: مانند فلش مموری، پاوربانک، هدفون و...
لوازم سفر: مانند چمدان، کیف سفر، ست تشک و...
لوازم ورزشی: مانند تیشرت ورزشی، شیشه آبمیوه، دمبل و...
لوازم آرایشی و بهداشتی: مانند لوازم آرایشی، صابون، کرم مرطوب کننده و...
لوازم خودرو: مانند گوشی نگهدارنده، پاکت بادی، فلاسک و...
لوازم آشپزخانه: مانند قاشق، چنگال، سینی، قابلمه...
لوازم ویدئویی و گیمینگ: مانند ماوس پد، کیبورد، ماوس و...
این هدایا معمولاً با لوگو و اطلاعات تبلیغاتی بر روی آنها چاپ میشوند تا برند پیام تبلیغاتی به خوبی منتقل شود. هدف اصلی از استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص، ایجاد تعامل و حس مثبت در مشتریان و جذب توجه آنها به برند است.
هدایای تبلیغاتی میتوانند شامل موارد زیر باشند:
لوازم التحریر: مانند قلم، دفتر یادداشت، مداد، نوشت افزار و...
لوازم خانگی: مانندیوان، فلاسک، سرامیک، ساعت دیواری و...
لوازم پوشاک: مانند تیشرت، کاپشن، کلاه، کیف و...
لوازم الکترونیکی: مانند فلش مموری، پاوربانک، هدفون و...
لوازم سفر: مانند چمدان، کیف سفر، ست تشک و...
لوازم ورزشی: مانند تیشرت ورزشی، شیشه آبمیوه، دمبل و...
لوازم آرایشی و بهداشتی: مانند لوازم آرایشی، صابون، کرم مرطوب کننده و...
لوازم خودرو: مانند گوشی نگهدارنده، پاکت بادی، فلاسک و...
لوازم آشپزخانه: مانند قاشق، چنگال، سینی، قابلمه...
لوازم ویدئویی و گیمینگ: مانند ماوس پد، کیبورد، ماوس و...
این هدایا معمولاً با لوگو و اطلاعات تبلیغاتی بر روی آنها چاپ میشوند تا برند پیام تبلیغاتی به خوبی منتقل شود. هدف اصلی از استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص، ایجاد تعامل و حس مثبت در مشتریان و جذب توجه آنها به برند است.