فواید هدایای تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

در کوتاهترین زمان به دانسته های خود بیافزایید.

فواید هدایای تبلیغاتی برای مشاغل مختلف

۲۰ بازديد
  • افزایش آگاهی از برند

معمولا 72 درصد از کسانی که هدیه تبلیغاتی دریافت می‌کنند، برند مرتبط با آن را به خوبی به خاطر می‌سپارند. این عدد نشان‌دهنده میزان اگاهی از برندی است که با هدایای تبلیغاتی تقویت می‌کنید. به بیانی ساده‌تر شما چیزی با ارزش را کاملا رایگان به مشتریان خود هدیه می‌دهید. از این رو آنها هم به رشد برند شما را به شیوه‌ای کارامد و بسیار مفید کمک می‌کنند.

  • هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند

تنوع بسیار زیاد انواع هدایای تبلیغاتی با کیفیت و مفید، هزینه‌های تبلیغات را نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی مانند تلوزیون، بیلبورد و غیره کاهش می‌دهد. از طرفی سایت‌های آنلاین فعال در این حوزه، تخفیف‌های بسیار عالی برای خرید هدیه تبلیغاتی ارائه می‌کنند. همچنین ایده بسیار جذابی به عنوان هدایای مناسبتی در مناسبت های مختلف مثل هدیه شب یلدا محسوب می شوند.

  • تقویت تصویر برند

موضوع تقویت تصویر برند همان برداشتی است که مشتریان فعلی و بالقوه شما از محصولات و خدمات شما دارند. خدمات و محصولات شرکت شما بر پایه چه ارزش‌هایی ارائه می‌شوند. به عنوان مثال شرکت شما ارائه‌دهنده محصولاتی است که به سلامتی و حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند. در این راستا شما می‌توانید هدیه تبلیغاتی ارزان و متناسب با این ارزش را به مشتریان خود بدهید؛ بالطبع آنها نیز تصویر مثبتی از برند شما را در ذهن خود ثبت می‌کنند.

  • افزایش فروش

هدایای تبلیغاتی‌، سوخت فروش بیشتر خدمات و محصولات شما هستند. طبق آخرین نتایج بدست آمده از نظرسنجی‌ها، بیش از 52 درصد افرادی که هدیه تبلیغاتی از یک برند را دریافت نموده‌اند، با همان شرکت و برند نیز تجارت کرده‌اند. به این معنی که فروش محصولات یا خدمات همان برند افزایش یافته است.

  • بهبود بازاریابی داخلی سازمان

بازاریابی داخلی سازمان اهداف، ارزش‌ها محصولات و خدمات هر کسب و کاری را برای کارکنانش در بر دارد و بهبود آن نیز مساله‌ای بسیار حیاتی است. یعنی هر شرکتی می‌تواند خدمات و محصولات خود را علاوه بر مشتریان بیرون از سازمان، به پرسنل خود نیز ارائه داده و بفروش برساند. خرید هدیه روز کارمند برای تک‌تک پرسنل باعث افزایش حسن نیت، مشارکت و وفاداری آنها می‌شود. چنین تلاشی فرهنگ سازمانی را در شرکت شما تقویت می‌کند.

  • افزایش وفاداری مشتری

یکی از اهداف اصلی خرید هدایای تبلیغاتی خاص، برای افزایش رضایت و همچنین قدردانی از مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است. کسب و کار شما به حمایت آنها نیاز دارد. از این رو خرید هدیه تبلیغاتی خاص، با کیفیت و کاربردی برای این دست از مشتریان شما، نشان‌دهنده میزان اهمیت و ارزش آنها نزد شماست و ثابت می‌کند که شما آنها را دوست دارید. برند و کسب و کار شما بخشی از زندگی روزمره آنها خواهد شد.

بهترین سایت خرید هدایای تبلیغاتی

فروشگاه‌های آنلاین زیادی وجود دارند که انواع هدایای تبلیغاتی را عرضه می‌کنند اما برای خرید هدیه تبلیغاتی خوب و با قیمت مناسب به بهترین سایت خرید هدایای تبلیغاتی مراجعه کنید.

مجموعه آراهنر بهترین سایت خرید هدایای تبلیغاتی است زیرا :

این مجموعه طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی نوآورانه و خلاق را برای تمامی شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های دولتی، مراکز بهداشتی،بانک‌ها، کسب و کارهای نوپا ، فروشگاه‌ها و .. با تمرکز بر خواسته و سلیقه مشتریان خود عرضه می‌کند.

انبوهی از هدایای سازمانی کاربردی و مفید با قیمت مناسب، باکیفیت و در بسته‌بندی‌های شیک و سازگار با محیط زیست و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی مانند خرید صنایع دستی و دکوری و .. در سایت آراهنر قابل مشاهده است.

از نکات برجسته خدمات مجموعه آراهنر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عرضه محصولات به صورت عمده و خرده به شرکت‌های کوچک و بزرگ
  • انعطاف‌پذیری، خلاقیت و هنر در طراحی و آماده‌سازی هدایای تبلیغاتی
  • تحویل به موقع محصولات در کمترین زمان ممکن
  • تیم طراحی بسیار خلاق، هنرمند، مجرب و ماهر
  • ارائه هدایای تبلیغاتی در بسته بندی‌های شیک و ممتاز متناسب با سلیقه مشتریان
  • قیمت‌های منصفانه و تخفیف در سفارشات با حجم بالا
  • خدمات پس از فروش مطلوب جهت افزایش رضایت مشتریان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.